Even testen - Reisverslag uit , van Anke Freese - WaarBenJij.nu Even testen - Reisverslag uit , van Anke Freese - WaarBenJij.nu

Even testen

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

17 Januari 2007 | ,

We zijn er bijna klaar voor. De knapzak is gepakt en oppas voor Janneke is geregeld, met dank aan Hans-van-hiernaast!

Zaterdag vliegen we in de vroege middag naar Hurghada (Egypte) voor een welverdiende zonvakantie met voldoende natuur, cultuur en frituur.

Vantevoren moeten we natuurlijk wel even checken of het blog wel goed werkt. Vandaar dit (verder totaal overbodige) bericht.

U hoort nog van ons!

• 17 Januari 2007 - 17:48

Pa En Ma:

hallo tuinkabouters jullie bericht is goed aan gekomen dus alles werkt perfect. Wij wensen jullie een hele mooie vakantie, een goede vlucht en veel mooie cultuur en een behouden thuiskomst toe.

Papa en mama.

• 18 Januari 2007 - 07:55

Saskia:

Hoi Anke en Tijger,

Experiment is geslaagd.
    Heel fijne vankantie!
    Veel plezier met het bekiijken van de piramides, koninsgraven, tempels van o.a. Hatshepsut. groetjes en tot mails.

Sas

• 18 Januari 2007 - 08:04

Inge:

Hi you 2,
    Ik wens jullie veel plezier in de zon. Nemen jullie wat restantjes voor ons mee? Ik wil ook: geen regen, geen wind, geen grijze luchten...
    Enjoy!!

Inge-the-Wet

• 18 Januari 2007 - 13:14

Wil Sandifort:

Heel veel plezier in Egypte.Wij zullen de storm wel opvangen.
    Een nieuwe lezer.
    Heel leuk logboek.
    Ik blijf het volgen.

Anke

Net voor het tuinseizoen begint, nemen Tuinkabouter en Tijger het er nog even van en gaan in het land van farao's en piramides nog even lekker genieten van natuur, cultuur en frituur.